Premier League med stor ændring fra næste sæson
Premier League har landet en ny og stor aftale, der træder i kraft fra næste sæson.
Det oplyser Premier League på deres officielle hjemmeside mandag formiddag.
Her kommer PUMA til at blive boldsponsor, der dermed erstatter Nike, som i de seneste 25 år har leveret boldene til verdens mest sete liga.
Richard Masters, der er administrerende direktør for Premier League, udtaler:
– Vi er glade for at byde velkommen til PUMA velkommen, som den officielle boldleverandør til Premier League. PUMA har en stolt historie i fodboldens verden gennem mange år, og vi glæder os til at se den nye bold blive brugt til alle kampene fra denne sommer og frem.
LÆS OGSÅ: Han erstatter Cole Palmer
Administrerende direktør hos PUMA, Arne Freundt, glæder sig ligeledes over aftalen, der er en vigtig del af PUMAS strategi om større allokering af opmærksomhed til deres brand.
– Aftalen med den mest sete fodboldliga i verden, er et vigtigt skridt i PUMAs brandstrategi. Med PUMAs bold som centrum i denne utrolige liga, vil vi skabe uforglemmelige øjeblikke for både spillere og fans, lyder det blandt andet.
Samtidigt forlyder det, at Manchester United kan støde på markante udfordringer i forhold til opførelsen af det nye stadion, der kommer til at hedde New Trafford Stadium. Læs mere om den historie her.